Sami Silventoinen wrote:
Hieman oli Hannulla ja Linkulla homma hakusessa, mutta tosta on hyvä jatkaa. Jos ja kun toivottavasti meinaatte vielä jatkossakin streameja tehdä, niin kantsii pikkuisen kiertää sitä rataa ja vaikka kysellä vähän joltain mahdollisia taktiikoita yms.
Meikä kun ei osaa ollenkaan puhua ja ikinä en pahemmin mitään puhukkaan, ja kännissäkin tulee lähinnä vaa huuettua nii ei mikään ihme että on hakusessa.
Itte olin kiertäny varmaa 50 kiekan edestä rataa, mulle se oli tuttu. Taktiikoita tiedustelin ainakin oman tiimin porukoilta mutta sekin vastaus vaihteli moneen kertaan ihan kisan alla joten en tiennyt kummalla siellä lopulta ajettiin.
Sami Silventoinen wrote:
Seuraavan kerran voisi olla mielenkiintoista, jos toinen olisi vähän enemmän pääselostaja, joka hehkuttelee ja toinen sitten spekuloi. Nyt molemmat oikeastaan vain rauhallisesti spekuloi ja joskus sitten päättivät hehkuttaa tiettyä tapahtumaa.
Meillä oli olevinaan työnjako jo, mutta käytännössä se ero taisi jäädä tosiaan aika häilyväksi. Aika paljon huudettiin samoja asioita päällekäin. :F
Sami Silventoinen wrote:
Ohjaus toimi kohtuu hyvin, varsinkin noin ekakertalaiseksi, mutta selostajien kanssa kommunikointia kannattaisi hieman parantaa. Mostin streamissa minä kuulin Aleksin äänen, mutta se ei kuulunut lähetykseen, eli sain koko ajan tietää, missä mennään. Toimi erittäin hyvin.
Tämäkin metodi oli tosiaan käytössä, mutta siellä lappas jengiä kanavalla siihen malliin että välillä oltiin sekasin kuka siellä huutaa, kun vaihtoehtona oli akseli, wipe ja välillä Jonkkikin. Siinä sitten välillä unohtu että kenen huuto kuuluu läpi ja kenen ei. Kyllä sieltä tuli useampikin tilanne poimittua wipen ohjeiden perusteella, ja replaytakin huudeltiin. Meni ehkä enemmän selostajien piikkiin tämän kommunikoinnin "toimimattomuus".
Sami Silventoinen wrote:
Tästä on hyvä jatkaa ja ens kerralla räjäytätte pankin.
Hyvä jatkaa joo, mutta en lupaa että tulee ensi kertaa.