Aika perusstriimi jälkkärin perusteella, jossa etenkin alussa näkyi se, että striimi kasattiin esityskuntoon vasta juuri ennen starttia. Ohjaaja käytti varsin hyvin laajoja kuvakulmia, joista pystyi melko hyvin seuraamaan kisatapahtumia. Ehkä omaan makuuni kameroita vaihdeltiin liian usein, tosin blimppikameraa hyödynnettiin riittävän pitkään. Aika hukassa ohjaaja kuitenkin oli siinä vaiheessa, kun minä ja Taskinen taistelimme aivan kosketusetäisyydellä ja jonka jopa selostajat huomasivat. Muistaakseni kamera vain jökitti Simamasun autossa.
Selostusten suhteen Sami oli kyllä tällä kertaa minun suhteeni parikin kertaa selkeästi väärässä, kun luuli, että 1. kolarini johtui nurmikolla jarruttamisesta sekä etenkin kertoessa miten minulla "oli enemmän intoa kuin taitoa". Voin nimittäin kertoa, ettei intoa ollut yhtään.

Myönnettäköön kuitenkin, että tuollainen jumi, mikä minulle sattui 1. kolarissa, voi kameroille näyttäytyä toisin, mitä todellisuudessa tapahtui.
Etupaltan ja Uusi-Jaakkolan kommentit olivat tuttuun tapaan rauhallisia ja samalla mielenkiintoisia, kun taas Samin suoritus tuntui hitusen väsyneeltä, tosin valmistautuminen lienee jäänyt vähäiseksi. Silti laadukasta asiantuntemusta ja terävää piikkiä Samilta tuli, tuttuun tapaan.
Sen verran kommentoin intro/outroa, että se on mielestäni tehty hyvin laadukkaasti. Musiikki rytmittää mukavasti leikkausta (vai olisiko kuitenkin toisinpäin) ja valitut simukohtaukset nostavat hienosti tunnelmaa striimin alussa sekä lopussa.
Vaikka oma kisa oli satunnaisesta kilpailutunteesta huolimatta motivaation pohjalla rypemistä, mukavaa, että striimejä jaksetaan vielä ylläpitää. Toivottavasti vielä vimppakisassakin.